niedziela, 5 stycznia 2014

Grzanki z mozzarellą

Mam dla was moje kuchareczki szybkie grzanki z mozzarellą. Dla mnie połączenie pomidorów z mozzarellą i czosnkiem jest po prostu rewelacją <3 Tak naprawdę nie wiem co mam napisać o tym. Moim zdaniem nadają się one jako przekąska, kolacja i nawet jako przystawka na przyjęciu. Te grzanki podbiły moje serce, bardzo często wracam do nich. U mnie wyszło ok.12 grzanek


Składniki:
  • kulka sera mozzarella
  • 1 pomidor  
  • 5 ząbków czosnku
  • 2 bułki (okrągłe)
  • ulubione zioła suszone ( u mnie bazylia i zioła prowansalskie)
  • 2 łyżeczki masła

Sposób przygotowania:

  • bułki kroimy w poprzek na ok. 6 kromek jedna
  • pomidor myjemy,osuszamy i kroimy w plastry
  • czosnek ubieramy i przeciskamy przez praskę
  • mozzarelle kroimy ok. 12 plastrów 
  • bułki smarujemy masłem kładziemy mozzarelle, pomidor i posypujemy ziołami i czosnkiem 
  • pieczemy w 200 stopniach przez ok.15-17 minut 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz