środa, 16 lipca 2014

czekoladowo-orzechowe muffiny

Dziś mam dla was ostatni post w tym miesiącu i są to muffiny które tak na prawdę wymyślałam robiąc je... wiedziałam że mają to być czekoladowe muffiny z kremem ale jakim to nie aż zobaczyłam orzechy laskowe, wiedziałam że to będzie to. Są to muffiny dla' czekoholików '.  puszyste ciasto z delikatnym kremem.. O mmm polecam ! 









Składniki na muffiny : 

  • 2 jajka
  • 0,5 szkl. oleju 
  • 0,5 szkl. mleka 
  • aromat rumowy 
  • 1 szkl. mąki
  • 0,5 szkl. cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • garść orzechów laskowych zmielonych na mąkę 
  • 50g czekolady orzechowej (pokrojoną w mini kostkę) 
Składniki na krem: 
  • 150 g. masła 
  • budyń czekoladowy ( +składniki na budyniu )
  • garść orzechów laskowych  zmielonych na mąkę 
Dodatkowo :
  • 50g. czekolady orzechowej 
  • garść orzechów laskowych podprażonych 
Sposób przygotowania: 
  • składniki mokre mieszamy w jednej misce, a suche w drugiej.
  • mokre składniki wlewamy do suchych i mieszamy dokładnie do połączenia się składników.
  • rozgrzewamy piekarnik do 180 C stopni, w między czasie  nalewamy ciasto do papilotek.
  • pieczemy ok.25 minut.
  • Wyjmujemy masło z lodówki i w między czasie przyrządzamy budyń według przepisu na opakowaniu, studzimy.
  •  ostudzony budyń miksujemy z orzechami i dodajemy po łyżce masła.
  • Czekoladę roztapiamy w gorącej kąpieli wodnej. 
  • Gotowe muffiny dekorujemy kremem, posypujemy orzechami i robimy esy floresy z czekolady.
POWODZENIA ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz