piątek, 14 lutego 2014

Najlepsze babeczki.

14 luty -Walentynki - Dzień zakochanych /Dzień świętego Walentego.  Więc z tej okazji mam dla was babeczki z kremem czekoladowym! Może to nie jest coś walentynkowego, ale myślę że wspólne przygotowanie takich prostych babeczek to miło spędzony czas ucieszy obie połówki :) Tak naprawdę nie podam wam składników na krem, ponieważ sama nie znam proporcji, wszystko było na oko: masło mąką mleko, cukier czy kakao ! Po prostu dodawałam ciągle po trochę aż wyszło mi to co chciałam , taki krem robię po raz drugi, pierwszy raz robiłam na urodziny kolegi i tak naprawdę nie wiedziałam co wyjdzie, ale wyszedł dosyć dobry. Ale na pewno jeszcze ten krem pojawi się na blogu :) 

Składniki:
  • 1 szkl. mąki
  • 0,5 szkl. cukru 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 0,5 szkl. mleka
  • 0,5 szkl. oleju 
  • 2 jajka
  • Dowolny dżem 
Sposób przygotowania:
  • składniki mokre mieszamy w jednej misce a mokre w drugiej
  • łączymy obie miski w jedną masę
  • nakładamy do papilotek łyka ciasta- łyżeczka dżemu-łyżka ciasta 
  • pieczemy ok.22 minut. do tzw "suchego patyczka"









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz