piątek, 4 kwietnia 2014

Francuskie ślimaczki

Co mogę o nich napisać? Hm? A więc Ja ciasto Francuskie po prostu uwielbiam i chyba nie ma lepszego ciasta od tego, a tu mam dla was bardziej w wersji wytrawnej. Możemy podać to jako przystawkę czy zrobić na śniadanie. Jest to banalny przepis i każdy może to zrobić ale w smaku ucieszy każde podniebienie.
Tak, tak ciasto było kupne, ale cóż... Brak czasu na zrobienie samemu, ale obiecuje że jeszcze pojawi się na blogu domowe ciasto francuskie bo przepis i chęci już mam tylko brak czasu. Myślę że już niedługo pojawi się na blogu:) 

Składniki:
  • Opakowanie ciasta francuskiego
  • 5-7 plastrów dobrej szynki
  • 7-9 plastrów dobrego żółtego sera
  • 1 jajko 
Sposób przygotowania:
  • Na ciasto francuskie układamy najpierw ser potem szynkę.
  • Ciasto zawijamy  w roladę.
  • kroimy w talarki i smarujemy jajkiem roztrzepanym.
  • Pieczemy 18 minut w 180 C stopniach.
POWODZENIA :)


4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na przystawkę. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) myślałam, że będą na słodko, a tu proszę niespodzianka :) Wypróbuję przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie. Staram się sam przygotowywać posiłki, ale wiadomo jak to jest. Czasami naprawdę nie mam ochoty przesiadywać długo w kuchni. Na szybkie i zdrowe śniadania mam już sposób dzięki One Day More https://onedaymore.pl/sklep/zdrowe-sniadania-na-caly-miesiac/ Teraz przydałby się podobny pomysł na obiady!

    OdpowiedzUsuń